fredag 6. april 2012

Vi er ikke alltid like gode på å oppdatere, men det er så mye action her for tiden. I dag klarte den tufsete broren min, Rango, å sette seg fast bak kjøleskapet. Verken de høyreiste eller jeg skjønner hvordan han fikk det til, men for et leven det ble. Mjau, mjau, mjau! Helt tydelig at han ikke var mye fornøyd.

Han har også prøvd å leke fugl, noe jeg synes var utrolig toskete. 

Hva tror han at han er, egentlig? En sånn dust med  nebb? Nei, han fikk et velfortjent dask på nesa når han var ferdig med opptredenen.
 For å vise han hvor dust han så ut, prøvde jeg meg litt:

Men som dere ser så har han liten tiltro til meg og min balanse, så han gjør det han kan for å dra meg opp igjen.

Resten av kvelden skal vi kule'n i kontorstolen, og det passer meg helt ypperlig da jeg er litt lei av alle påfunnene til Rango.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar